luni, 9 februarie 2009

Sa ne rugam Domnului ca ochiul Dracului sa fie sanatos!!!

Am gasit acest titlu pe un site oarecare. Mi s-a parut absolut genial! Stim cu totii vorba: “BANUL e ochiul Dracului”. La cum sta situatia financiara a tarii, a firmelor, a noastra, in ultima perioada, imi dau seama ca banii nostri nu mai sunt deloc sanatosi. Piata financiara este bolnava. As putea spune ca sufera de o boala cronica si molipsitoare. As putea spune…, dar nu cred nici o clipa asta! Raman la parerea mea: criza financiara din Romania este muuult accentuata, fara un motiv real, de patroni. Incearca asftel, asa cum fac romanii de obicei, sa mai stoarca ceva de pe spinarea angajatului, pentru a le ramane lor mai multi bani in buzunar. Doamne, fa cumva ca ochiul lui 666 sa fie indestulator pentru banci, pentru patroni, pentru guvernanti si … daca se poate si daca mai ramane ceva… si pentru mine, omul de rand! Ar fi bine Doamne ca ochiul Dracului sa fie sanatos, ca ne e drag tuturor!

Un comentariu:

  1. draga mea!
    in primul rand salutare. de astazi am intrat si eu in randul bloggerilor. spui ff bine ce spui. nu ti se pare ciudat ca totul a inceput odata cu criza americanilor? toata lumea spera ca Obama sa puna treaba pe picioare. stii tu, sa "Dea Dumnezeu, dar nu cred". ceva se intampla. falia dintre noi astia multi care suntem la nivelul subzistentei, si aia putini dar cu bani fff multi...se adanceste pe zi ce trece. o simtim cu totii. 666 parca isi face din ce in ce mai simtita prezenta, chiar si prin prisma celor amintite mai sus. te vinzi lui, te prostituezi, esti sclavul alor cu bani multi...cat de cat o duci bine...daca nu..uite, poza cu fetita pe care o intalnim cu totii pe strazile din brasov, si nu numai spune totul. fetita, nenorocita, saraca...cum vreti sa ii spunem, este peste tot, nu numai in brasov, si creste din ce in ce mai mare. si cine castiga din toate astea? alesii nostri...sclavii lui 666..
    pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere