miercuri, 15 septembrie 2010

Rectificari la rectificari si uite asa continua rautatile pe prinbrasov.com

Dupa ultima mea postare de AICI, cei de la prinbrasov.com au venit cu o rectificare, pe care o gasiti AICI.

Ovidiu Eftimie a mai facut insa o rectificare, cu un limbaj care nu are nici o treaba cu jurnalismul.

Mai jos cititi textul postat de el, apoi raspunsul meu. SI ATAT. Eu nu am de gand sa duc aceasta discutie la nesfarsit chiar daca ma astept ca Ovidiu sa vina cu noi atacuri, ca ii stau in fire din cate am vazut si probabil se simte mai jurnalist asa.


POSTARE OVIDIU EFTIMIE - dati click sau cititi mai jos

„E un fel de continuare a articolelor anterioare ăsta şi ăsta, scris de altă persoană.

Scuză-mă Dane, da’ nu am rămas deloc impresionat de povestea prezentată de Paula Ciotloş. Aflu cu uimire că ne apreciază muci, sunt convins, nici măcar nu ştie cum se numeşte site-ul, l-a scris de două ori. E ca şi cum aş spune că jucătorul meu preferat e Costică Hagi.

Da’ aia e neimportant. Important e că domnul acela veterinar trăgea leul de coadă la zoo. Aia se face la circ nu la zoo. E mişto că l-a crescut, e un gest onorabil din partea lui dar cred că ar fi trebuit să recunoască, măcar un pic, că a fost luat pe val în filmuleţul ăla. Care a apărut într-un moment nepotrivit, exact când copilul unui retardat a fost sfâşiat de un leu.

Se numeşte responsabilitate profesională. E chestia care mă opreşte pe mine ca jurnalist să public numărul de telefon al primarului Scripcaru, de exemplu, cu toate că îl ştiu. Este ceea ce ne desparte pe noi de lumea civilizată“

RASPUNSUL MEU:


Nu am spus ca sunteti site-ul meu preferat si nici macar ca apreciez pe cineva anume de la voi, ci doar ca apreciez articolele. Nu scriu numele site-ului in fiecare dimineata pentru ca e salvat in lista de site-uri care mi se deschid automat, odata cu calculatorul. Daca asta te deranjeaza.... inseamna ca ai o mare problema de orgoliu.

Daca e vorba de greseli sa stii ca nu esti nici tu ocolit de ele, dar nu ma voi cobora la limbajul tau. Asa cum poate gresi oricine, chiar si tu ai facut-o (din viteza sper. Inainte de „dar cred ca ar fi trebuit sa recunoasca...“, ar fi trebuit pusa o virgula, de ex.

DEECI... nu cred ca e cazul sa te consideri fara greseala, domnule „perfect“.

Si... cine sa recunoasca? El nici nu cred ca a vazut postarea voastra.

In alta ordine de idei, filmuletul a aparut in acea perioada, insa nu atunci a fost facut. Si lasand la o parte asta, daca acei copii l-ar fi vazut intrand in cusca sa ii dea de mancare, crezi ca si copiii ar fi facut la fel?

Ba mai mult, pentru ce copiii sunt insotiti de parinti? Cumva ca sa ii lase sa faca ce vor sau sa fie atenti la ei si sa le explice ce au voie si ce nu au voie sa faca?

Din acea filmare, mie mi se pare ca micutii chiar au priceput de ce ei nu au voie sa se apropie.

Daca tie ti se pare normal sa arunci cu noroi chiar si in cei care isi fac treaba, cum putem sa le cerem sa si-o faca la fel de bine in continuare?

Acestea sunt strict niste pareri personale, tocmai din aceasta cauza le postez pe blogul meu personal NU pe site-ul cotidianului la care lucrez.

Ca jurnalist, ar trebui totusi sa iti revizuiesti macar vocabularul.

Eu nu mai comentez pentru ca mai multe cuvinte nu isi au rostul. Nu voi mai raspunde altor comentarii de acest gen pentru ca daca nu ai cu cine... nu ai.


DECAT ATAT!!!

Un comentariu:

  1. Well, atâta doar, pune cu Bold partea cu "responsabilitate profesionala". :D

    Altfel, fiecare avem dreptul la părerea personală. Si da, sunt mai vocal ca altii, mai arogant şi mai încrezut. Si am să mă bat pentru dreptul fiecăruia de a fi aşa.

    RăspundețiȘtergere