joi, 12 noiembrie 2009

S-a întors lumea pe dos!!!!!!!!

Am avut ieri o mare surpriză. Am râs copios iniţial. După care mi-am dat seama că situaţia pe cât e de hilară, pe atât de imbecilă.

Înercând să aflu câte plângeri de abuz asupra minorilor au fost înregistrate pe parcursul acestui an prin Tel Verde, am avut marea surpriză să aud că dintr-un total de 48, doar 12 au fost reale. Restul? Copii prea răsfăţaţi probabil.

Îndrăznea vreunul dintre noi să se plângă că îl urechea mama sau tata că venea cu notă mică? Ne reclamam părinţii că ne pun să învăţăm sau să ne facem curat în camere? Doamne fereşte de aşa ceva. Şi poate tocmai din cauza asta am şi reuşit să facem ceva în viaţă.

Ei bine... copiii din ziua de azi (şi acu vorbesc ca o bunică)... îşi reclamă părinţii pentru aşa ceva. Mi se pare stupid, absurd, ilogic!!!

Ţin să subliniez că nu sunt de acord cu bătaia, nu suport actele de violenţă asupra copilului, dar nici să ajungă cei mici să anunţe Protecţia Copilului pentru că ei nu au chef să înveţe. Păi la aşa o fază nu ar merita chiar să îi baţi.

Părerea mea!

Citeşte AICI despre ultimele realizări ale Protecţiei Copilului pentru a-i putea ajuta pe copiii cu adevărat maltrataţi.

DECÂT ATÂT!!!

5 comentarii:

  1. Bătaia e ruptă din Rai ;)! O palmă peste fund nu a stricat, și nici nu va strica, nimănui. Copii trebuie educați în primul și primul rând de părinți ... păcat că aceștia sunt plecați la muncă în țări străine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu copii e o mare dilema. E vorba de modalitatile de comunicare cu ei. Normal ca daca vrei sa ajungi sa comunici rational cu el, trebuie sa astepti sa ajunga adult si de multe ori nu ai timp. De aceea uneori mai trebuie sa te adresezi si laturii sale animale, normal facind cu grija difernta intre corectie si maltratare. Mai ales ca o mica pedeapsa bine aleasa, are o valoare educativa superioara unei corectii fizice. Oricum nimeni nu trebuie obisnuit de mic cu bataia si implicit cu umilinta,de care avem oricum destul parte in viata adulta la fiecare pas. oricum cei care isi bat frecvent copii trebuie sa stie ca acestia vor deveni ori mai animale decit parintii lor din revansa, sau isi vor dezvolta o latura de caracter mazochista.

    RăspundețiȘtergere
  3. Treaba asta cu reclamatul se practică foarte mult şi dincolo, iar în SUA sau Canada protecţia copilului e şi mai şi. E suficient ca un bărbat în compania unui copil să pară dubios că intervine rapid poliţia. A păţit-o o rudă de-a noastră în Canada, când s-a dus să îşi ia nepoţelul de la şcoală. Doar pentru că era cald şi omul era în maieu a venit cineva să îl ia la intrebări, suspectând să nu fie cumva pedofil.
    Deci se poate şi mai rău. Iar eu sincer nu bag mâna în foc pentru cei de la noi de la Protecţia Copilului. În ţară au murit cel puţin doi copii torturaţi de mamă şi asisten maternal fără ca ei să intervină. Probabil pe aceeaşi idee, de alarmă falsă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Horror. Pai sa imi faca asa ceva copilul meu pentru ca i-am tras o palma sau ca l-am certat ... cred ca l-as lasa sa stea cateva zile pe la un orfelinat, sa vada cum e. Eu sunt convinsa ca foarte mult conteaza si cst de mult il rasfeti cat inca e foarte mic.

    RăspundețiȘtergere
  5. @crina cati copii ai? cred ca inca esti tu unul... cine plm isi duce copilul, din orice motiv, cateva zile la un internat? retarzii, poate.

    RăspundețiȘtergere