marți, 11 mai 2010

Un fleac! Ne-au ciuruit!!!!

Asta putem spune noi acum, după câteva luni de la instalarea „noului“ guvern Boc.

NE-AU CIURUIT şi încă mai trag ultimele gloanţe, ca să fie absolut siguri că nu ne mai ridicăm de jos. Doamne fereşte să mai răsufle cineva în ţara asta. Numai ei au dreptul să respire aer proaspăt, cu iz de verde, de ordinul milioanelor.

Pentru cei care sunt prea „ciuruiţi“ ca să mai priceapă subtilităţile, este vorba de milioanele de euroi şi dolărei furate până la epuizare din visteria ţării, din buzunarele noastre, din ţara pentru care au murit atât de mulţi în urmă cu mai bine de 20 de ani.

Unii mai cred încă într-o minune. Alţii propun mişcări de stradă. Alţii sunt conştienţi că suntem deja „pe moarte“ şi, spre deosebire de strămoşii noştri, nu mai suntem în stare să ne adunăm ultimele puteri ca să îi ciuruim noi pe ei.

Ne lăsăm ciuruiţi cu o nonşalanţă pe care cred că o invidiază o lume întreagă.

Ne-a obosit atât de mult lupta pentru traiul de până acum, încât nu mai avem putere să luptăm pentru viaţă.

Una dintre colege spunea astăzi că noi facem parte din generaţia care ştie încă ce înseamnă să ai lumină, mâncare şi apă cu porţia, care ştie ce înseamnă să înveţi la lumina lumânării, aşa că ne vom adapta mai uşor.

Dar mă întreb eu: trebuie să ne întoarcem şi să ne readaptăm la ce a fost în trecut?

Sau mai bine ar fi să putem privi spre viitor fără să ne treacă prin cap imagini cu zecile de oameni care se sinucid zilnic.

Oameni care se simt neputincioşi şi sunt îngroziţi că nu mai au ce să pună pe masă, fără să mai pună la socoteală ratele, întreţinerea, facturile.

Şi pentru că românii ştiu să facă şi haz de necaz înainte de a-şi pune ştreangul de gât, au apărut evident şi bancuri noi. „Ştii cum bate la uşă dezastrul, în România? Boc, Boc“

DECÂT ATÂT!!!

8 comentarii:

  1. Unde-s banii? Conform ultimului raport al Finantelor Brasov, luna trecuta s-a colectat mai mult comparativ cu anul trecut. La fel s-a intamplat si in Cluj.

    RăspundețiȘtergere
  2. cu sec: BOC BOC isi rade-n cioc

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesta nu mai este un subiect vesel Paula, desi iti recunosc natura optimista la incheiere. Din pacate guvernele postdecembriste nu au venit din neant, au fost alese democratic! Si reprezinta tot in mod democratic vointa natiunii. Vox populi, vox dei!
    http://forum.fight4romania.com/showthread.php?821-Unde-va-sint-mintile-tineri-liberali&p=3591&posted=1#post3591

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Galen
    Nici nu am intenţionat să fie un subiect vesel. Nu am cum să fiu veselă după ultimele măsuri luate de marele guvern al micului clujean.
    Mi-e teamă pentru cum se va descurca mama mea cu pensia de rahat pe care o are şi care i se va mai şi micşora după o viaţă de trudă. Mi-e teamă pentru copilul meu care va trebui să crească cu străinii pentru că nu ne vom permite să stăm niciunul dintre noi acasă ca să îl vedem făcând primii paşi ... etc.
    Va trebui sa îl dau la o creşă, în cazul în care voi găsi un loc, ori să „tocmesc“ o bonă, care îmi poate teroriza copilul, aşa cum au fost atâtea cazuri.

    Mă opresc aici că nu are rost să zic mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Paula, dincolo de fondul problemei si legat de ceea ce te vizeaza strict personal: cantareste bine optiunile, o bona nu neaparat ti-ar teroriza pruncul, dar cu siguranta te va usca de bani. Varianta cresei - cel putin din experienta mea, desi inainte si eu ma gandeam cu groaza - varianta cresei deci este intr-un final benefica, il ajusteaza in relatia cu strianii si il pregateste pentru gradi, inclusiv prin fortarea imunitatii. Este pana la urma o chestiune de optiune a fiecaruia, si nicio varianta nu are doar avantaje. Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pt Sorin: Nu neaparat, dar exista si aceasta posibilitate (cea cu maltratarea). Partea cu banii reprezinta o plb insa si in cazul angajarii unei bone, dar si in cazul cresei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Platim din pacate cu totii pentru neseriozitatea majoritatii. Guvernantii postdecembristi nu au dorit altceva decit sa fie lasati in pace sa-si faca jocurile in jurul diverselor ciolane. Noi ne-am ales cu resturile, normal. Ne-am bucurat de mica ciupeala, aici o pensie inainte de vreme, dincolo un certificat de " revolutionar". Apoi ne-am bucurat de bani nemunciti cu care am fost momiti ca sa ne amanetam unii dintre noi viitorul. Daca eram verticali insa, nu era posibil asa ceva. Platim pentru toata istoria si mentalitatea noastra lasa. Nimic de facut. Chiar ma gindeam aseara la unii dintre prietenii mei de dinainte de 89, la caracterele lor nobile. Carora nu le mai gasesc azi echivalente. Nu pot sa inchei optimist, nu am cum. Nimic de facut. Doar sa ne trezim pina la urma lent, prin educatie

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca mai sint oameni care stiu sa gindeasca (si cind spun asta ma refer la galen) si sa vada toata realitatea. Aceasta situatie a inceput odata cu decembrie 89.De atunci se fura, se minte, se inseala intruna, indiferenat de culoarea politica a celor de la putere.De fapt putere si opozitie este gresit spus, mai bine ar trebui folosit " clasa politica" pentru ca se comporta toti la fel.Sper ca acest popor sa se trezeasca cindva (de preferat cit mai repede)altfel chiar va fi ciuruit.

    RăspundețiȘtergere